tiistai 19. huhtikuuta 2011

Kesä lähestyy, joten aika tehdä kesävaatteita :)

Ensimmäisenä päristelin pojalle puuvillaiset sammakko shortsit henkseleillä ja samalla suunnittelin hieman viileämmälle kesäilmalle haalarishortsit velourista. Löysin aivan ihanaa turkoosia pallokangasta ja siihen sopivia trikoita taskuihin. Napit/nepparit vielä puuttuu, mutta muuten tulivat nuokin valmiiksi. En malta olla jo laittamatta kuvaa, vaikka ovatkin keskeneräiset ja silittämättömät :D

Molemmissa shortseissa on tosiaan taskut, puuvillaisissa reilunkokoinen reisitasku ja velourisissa sivuilta isot taskut. Mahtuu aarteet matkaan :)




Näiden lisäksi olen puuhastellut kevääseen sopivia trikoisia käännettäviä neliöpipoja sekä tuloillaan on myös T-paitoja sekä T-paitahihoilla olevia bodeja. Myös tyttöjä olen muistanut inspiraatoissani ja tulossa on ihania ohuesta velourista ja puuvillasta valmistettuja hieman juhlavampia mekkoja. Niihin on hirmusti värivaihtoehtoja ja mahdollisuuksia erilaisiin yhdistelmiin. Ja sitten olen vielä suristellut pojalle lisää puolipotkareita, pilvikuvioisia ja raidallisia. Laitan kuvat näistä kaikista valmiista tähän alle...




Ainiin ja meinasi aivan unohtua. Olen vielä huovutellut lisää. Yhdet töppöset ja yhden aikuisten lakin :) Sekä kestovaippoja olen tehnyt lisää. Nyt pirteän raikkaista raitakankaista (kuvassa keskellä ja vasemmalla ylhäällä) sekä ylhäällä vasemmalla taustalla näkyvästä ruskeasta piparikukkakankaasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti